From A to B with Rhapsody
(and back)
Een weekendje weg met vrienden? Of boodschappen doen in het centrum? Hiervoor heb je geen eigen auto of fiets meer nodig. En kun je gebruik maken van de beschikbare deelauto’s en elektrische fietsen van Rhapsody!
Alle bewoners van Rhapsody maken gebruik van deze unieke en exclusieve service. Door een samenwerking met LeasePlan staat een ruim aanbod aan deelauto’s en elektrische fietsen voor je klaar. En reis je heel makkelijk wanneer en hoelang je maar wil. Heerlijk, nietwaar?
Wil je gebruik maken van de deelauto’s en fietsen in de garage van Rhapsody?
Dat kan! Maak nu een account aan en probeer de auto’s en fietsen de 1e vier uur gratis.
We zetten de voordelen van Shared Mobility van LeasePlan Tripp voor je op een rij:
Hoe werkt het?
Je regelt alles makkelijk en snel via de LeasePlan Shared Mobility app!
Enthousiast geworden?
Ga voor meer informatie naar: https://www.leaseplan.com/nl-nl/LeasePlan-Tripp/
Hoe maak ik een reservering
De reservering maak je via de app. Jij selecteert in de app de gewenste dag en het tijdstip. Daarna zie je de beschikbaarheid van de voertuigen. Heb je een keuze gemaakt? Dan wordt de reservering bevestigd en ontvang je een e-mailbevestiging. Hulp nodig bij je reservering? Bel dan met onze klantenservice via 036-5270651.
Wat kost het om een auto of e-bike te huren en hoe betaal ik deze?
De tarieven verschillen per type auto of fiets. In de app vind je de tarieven, die voor jouw complex gelden. Je betaalt alleen een uurtarief. Deze wordt per minuut berekend. Voorbeeld: Stel het uurtarief is € 12 per uur, dan betaal je € 0,20 per minuut. Sluit je de boeking af? Dan pas betaal je het totale bedrag met je creditcard. Je creditcardgegevens hoef je maar één keer op te geven via de app.
Hoe open en sluit ik een auto of een fiets?
Je opent de auto of de fiets met de app. Dit kan alleen als je op dat moment een geldige reservering hebt. 30 minuten voordat je reservering start, kun je het voertuig openen. Ben je in de buurt van de auto of fiets? Dan druk je in de app op “ontgrendelen”.
Hoe kan ik een meldingen maken over onderhoud, mankementen of schades?
Je meldt dit altijd via de app aan het einde van de rit. Je geeft door of er iets mankeert aan de auto/ fiets en of de auto/ fiets schoon is. Doe dit dus vooral! Zo zorg je ervoor dat ook je buren geen problemen ervaren bij hun volgende trip. Kom je onderweg in de problemen? Bel dan direct met LeasePlan Tripp klantenservice; 036-5270651. We helpen je direct.
Ben ik verzekerd bij ongevallen of schades?
Wij zorgen ervoor dat een auto WA verzekerd is. Daarnaast is er een Schadeverzekering Inzittenden inbegrepen. Hierop zijn verzekeringsvoorwaarden van de verzekeraar van toepassing. De verzekeringsvoorwaarden vind je terug op onze website en app. Je gaat automatisch akkoord met de verzekeringsvoorwaarden als je een auto reserveert. Betaalt de verzekering de schade niet, omdat dat volgens de voorwaarden van de verzekeraar niet hoeft? Dan betaal je de schade zelf. In het geval van een fiets is een WA verzekering niet inbegrepen. De verzekeringsvoorwaarden vind je terug in de app.
Hoe wijzig, verleng en annuleer ik een boeking?
Boeking wijzigen
Dit kan via de app. Je kunt hier de boeking aanpassen. Houd er rekening mee dat je dat altijd minimaal 24 uur van te voren doet. Anders kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Boeking verlengen
Dit regel je via de app. En is alleen mogelijk als er niet na jou een andere boeking is gemaakt. Wil je direct weten of het kan? Bel dan met onze klantenservice. Zij bekijken direct de mogelijkheden.
Boeking annuleren
Dit kan via de app. Let op! Er kunnen kosten in rekening worden gebracht, als je minder dan 24 uur van te voren annuleert.
Waar vind ik de privacy- verzekerings- en huurvoorwaarden?
Lees hier de privacyverklaring en huurvoorwaarden. Lees ook de verzekeringsvoorwaarden voor personenauto’s en fietsen.
Hoe geef ik feedback over de service?
Na elke rit kun je feedback geven. Dit doe je in de app. Heb je daarnaast nog andere Feedback? Mail die dan naar onze klantenservice via tripp@leaseplan.nl. Liever bellen? Dat kan via 036-5270651.
Dit is een project van